keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Rantaraitin vesilintuja ja tunnustuksia









Olen saanut tunnustukset Betweenilta, Annelta ja Ninnulta, iso ja lämmin kiitos teille:) Ninnun tunnustukseen ja haasteeseen palaan ensi kerralla.


Annen tunnustukseen liittyen pitää kertoa kahdeksan faktaa itsestään. Toivottavasti tässä tulee jotakin uutta, mitä ette ennestään tiennyt.

1. Olen koko ikäni asunut pääkaupunkiseudulla (HKI-Vantaa-Espoo), pisimpään Helsingin Kruununhaassa.

2. Siitä huolimatta en viihdy kaupungissa (tämä ei liene yllätys,  D!)

3. Sukujuureni ovat suomenruotsalaiset sekä Varsinais-Suomen rajamailta.

4. Harrastin aikoinaan nyrkkeilyä ja olen toiminut nyrkkeilyvalmentajana. Taito on edelleen tallessa.

5. Olen kirjoittanut lehtijuttuja maastopyöristä (pyörätestejä).

6. Minulla on maastopyörä ja pidän pyöräilystä, mutta aina ei aika riitä sekä juoksemisen että pyöräilyn harrastamiseen niin paljon kuin tahtoisin. Juokseminen on minulle rakkain laji.

7. Tällä hetkellä minulta löytyy kahdet pyöräilykengät (ns. klossikengät, jotka lukkiutuvat polkimiin) sekä kuusi paria Niken Air Pegasus -juoksukenkiä. Yhdet niistä ovat täysin loppuun juostut, kulutan niitä nopeaa vauhtia, mutta en raski heittää helpolla  pois.

8. Muuten minulla on vaatteita ja jalkineita todella vähän. Puolet vaatekaappini sisällöstä on herra Harmaankarhun vaatteita, sillä hänellä niitä on taas runsaasti, D!

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!


SHARE:

10 kommenttia

  1. Ihania kuvia vesilinnuita.Onnea tunnustuksesta.Mukavaa loppuviikkoa ♥

    VastaaPoista
  2. Ritva, kiitos:)

    VastaaPoista
  3. Kauniit linnut ja kuvat. Olet kyllä melkoinen sporttailija. Minä en ole ikinä tykännyt urheilusta. Kävelystä koiran kanssa kylläkin. No, hyötyliikuntaa tulee tuolla lapion varressa...

    VastaaPoista
  4. Kukkaiselämää, kiitos:) Minulla on pari lajia joista pidän, esimerkiksi koulun pesäpallossa tai jumpassa olin aivan toivottoman surkea, D!

    VastaaPoista
  5. Kiva kun kuvaat noita lintuja. Minun kamerallani niistä ei kuvia saa vaikka haluaisin.
    Tuosta nyrkkeily- ja pyöräilyharrastuksestasi en tiennyt. Muistan sinut juoksijana. Aikamoinen sporttimimmi!

    VastaaPoista
  6. Nyrkkeilya - wow! Kiva lukea ja hienot lintukuvat. Rannalla viihtyy kylla pidempaankin, kun kuuntelee ja seurailee lintuja.

    VastaaPoista
  7. Nyrkkeilytaidosta voisi joskus olla hyötyä espoolaisella rantaraitilla kulkiessa, jos vaikka törmäät siellä luvattomasti puita merimaiseman edestä kaataviin uusrikkaisiin.

    VastaaPoista
  8. Ihanat kuvat, ylväitä lintuja, silkkiuikku on suosikkini. Täällä ne pesivät vuodesta toiseen ihan samoihin paikkoihin, kiva seurailla.

    VastaaPoista
  9. Upeita kuvia!
    Kiva oli lukea tunnustuksiasi. Opin taas mukavia uusia asioita sinusta!:)

    VastaaPoista
  10. Irene, juokseminen onkin rakkain lajini:) Mutta muiden lajien tietämystäni hyödynsin Uhrilehdossa, ehkä huomasitkin.

    Marianna, kiitos:)

    Between, onneksi vähän aikaan ei siellä ole puita tuhoiltu, mutta yhdessä vaiheessa se oli mahdoton ongelma.

    Sarppu, kiitos:) Silkkiuikut ovat paikkauskollisia. Komean näköisiä kavereitä päätöyhtöineen.

    Susanne, kiitos:)

    Hyvää perjantaita kaikille!

    VastaaPoista

Kiitos vierailusta ja kommentista!

Vanhemmissa postauksissa on kommenttien valvonta päällä, jotta minulta ei jää viestit huomaamatta.

© Förmaaki ja puutarha. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig